Szafka na szkło

Z racji niedawno minionego Sylwestra i wciąż trwającego karnawału, przyda się trochę zorganizować naszą otwieraną podczas hucznych imprez, domową szafkę z cudeńkami na napoje wyskokowe i innymi dobrami, którymi chwalimy się gdy przyjdą goście lub chcemy dodać nieco luksusu do spotkań tete-a-tete.



Moja szafka na szkło jest mała, ale funkcjonalna i mieści się w niej wszystko czego potrzebujemy, jest taż kilka rzeczy zbędnych, ale o tym za chwilę.

Szafka jak widać na załączonych zdjęciach wisi nad kuchennym barem, ma przeszklony półmatowy front marki zobal, na wnętrze składają się 3 półki o różnej wysokości (w zależności od potrzeb i wysokości przedmiotów, reguluję je na odpowiedni poziom). Wnętrze jak i zewnętrzna część szafki ma kolor białego dębu, w rzeczywistości o kilka tonów jaśniejszego niż na zdjęciach.


Punktem wyjścia do dobrej organizacji jest zrobienie bałaganu;P
Wyjęłam wszystko z szafki i przystąpiłam do porządków, umyłam dokładnie szafkę wypolerowałam szkło i umyłam kieliszki bo część nieco już zmatowiała, zwłaszcza te do bąbelków nie prezentowały się najlepiej.


Przed wstawieniem naczyń do zmywarki przeprowadziłam selekcję, rzeczy których miejsce jest gdzie indziej zostały tam odesłane, a te, które były uszkodzone lub już ich po prostu nie używamy wyprowadziły się z domu. Na szczęście było tego niewiele.


W rogu drzwiczek był mały ślad pozostawiony po monterach, zwykłe czyszczenie nie pomagało ale kilka pociągnięć gumki do mazania i ślad odszedł w niepamięć.
Swoją drogą nieco przypominał mi niezadowolony emotikon, więc dobrze, że już po nim!

 Na koniec posegregowałam naczynia ze względu na częstotliwość użytkowania, najbardziej eksploatowane przedmioty znalazły się na niższych półkach a te potrzebne od czasu do czasu na najwyższej. Cały projekt (nie licząc zmywania, którego podjęła się zmywarka) zajął ok. 17 minut. Było więc szybko łatwo i duma z siebie też się pojawiła.

Efekt końcowy:

A Wy jak często porządkujecie szafki o takim przeznaczeniu i jakie są Wasze patenty na lepszą organizację takich miejsc?

Fili

Komentarze

Popularne posty